29 Mayıs 2008 Perşembe

İnternet Fuarı, Kongresi, ve Şenliği

Geçtiğimiz hafta sonu, ODTÜ/Ankara'da düzenlenen internet şenliğine katıldım. Daha yeni doğmuş kavramlara ev sahipliği yaptığı için şenlik bildiğiniz anlamda geniş katılımlı ve kalabalık değildi ama katılan insanların gözünde tıpkı bir bebeğin doğumunu kutlarmışcasına heyecanlar vardı.

Konuyla ilgili firmalar başta olmak üzere bankalar, tt net, internet medyası temsilcileri çok verimli sunumlar yaptılar. İstatistikler ve ileriye dönük tahminler açıkçası bizi daha da umtulandırdı.

Bende bu etkinliğe kendi evladım HediyeDenizi.com un geleceği için katıldığım. Elimden geldiği kadar bütün konuşmaları tek tek takip edip notlar aldım.

Katılan firmalar arasında internet işinin ruhunu en iyi kavramış firma şüphesiz GittiGidiyor.com du. Bütün kurucu ortakları ve yöneticileri, standları, promosyonları, ve sunumlarıyla dahası hal hareket ve tavırlarıyla, resmen hayran olduğum bir ekiptiler.

Bunun tam tersi fuar bölümünde oldukça büyük bir stand kurmasına rağmen HepsiBurada.com beklediğimden çok daha az bir ilgi ve hazırlıkla şenliğe katılmıştı.

İlk yılına katıldığıma çok seviniyorum. Yıllar sonra "bir avuç firmaydı bu fuarın ilk hali, siz bilmezsiniz çocuklar" diyebilmeyi çok istiyorum.

Burda size bir sürü teknik bilgi vermeye gerek yok, ama 24-26 milyon internet
kullanıcısı olduğu söyleniyor Türkiye'de. Ve tt net yetkilileri büyüme potansiyellerinin en yüksek olduğu alanın internet aboneliği olduğunu söylediler. e-sevindik :)

Sabah biraz erken gitmişim ODTÜ'nün bahçesinde minik bir havuz başında su sesi ve enfes iğde çiçekleri kokusunda bir süre kendimi dinledim, tabii o yazıyla anlatılmaz yaşanır...

Hiç yorum yok: