29 Mayıs 2008 Perşembe

Hayatım Pamuk İpliğine Bağlı

Sanırım "hayatım pamuk ipliğine bağlı" sözünü en içten söyleyen insanlardan biride benimdir.

Biraz bundan bahsedeyim, şöyle ki çıraklıktan kalfalığa geçtiğim yıllarda (2000) ilk profosyonel işim pamuk ipliği tüccarlığı idi. Halen ana iş kolum olan iplik ticareti "Pamuk İplik Tekstil Ltd" adındaki firmam bünyesinde devam etmektedir.

Biricik evladımız HediyeDenizi.com ise bu iplik ticareti sayesinde, yaşam buldu, filizlendi ve yükseliyor.

İleriki yıllarda yazmayı düşündüğüm iplikçilik hatıralarım eminim sektördeki ve yakınımdaki insanların oldukça ilgisini çekcektir.

Bir Hacı Balcı (marteks), bir Ceylan Akgün (venege), bir Ömer Tunç ( seher yıldızı), bir Hüseyin Altun (altunlar tekstil) gibi her biri bir kitap olacak insanlarla yaşadıklarımı zaman zaman buradan veya belki bir kitap olarak yayınlamayı düşünüyorum.

Eminim bu deneyimlerin kitaplaşması, master seviyesinde fiilen bıraktığım eğitim hayatımı legal olarak olmasada doktora seviyesine taşıyacaktır.

Görüşmek üzere.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yürü be fatihim seni kim tutar...
yazdıklarını kimse okumazsa ben okurum. ticaret hayatında çok iyi yerlere geleceğine inanıyorum ve tüm kalbimle seni destekliyorum. kendine iyi bak. görüşmek dileğiyle

H. Atıl Kamer

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Atıl'ım seninde işlerin rast gelsin keyfin hep yerinde olsun.