Müşteriler kendilerine hep misafir gibi davranılmasını beklerler.
-temiz, rahat, cazip, sıcak, ortam beklerler.
-güler yüzlü birisi tarafından karşılanmayı beklerler.
-profosyonel görünümlü ve üstü başı düzgün birisiyle konuşmak isterler.
-hemen ilgi beklerler.
-kendileriyle güçlü göz temasında bulunmanızı beklerler.
-düzgün biçimde telaffuz edilen ve doğru vurguyla söylenen bir şekilde, kendilerine adlarıyla hitap edilmesini beklerler.
-sadece sözle garanti değil sözcüklerin ötesinde eylem beklerler.
-iş hakkında tam bilgiye sahip insanlar trafından hizmet görmek isterler.
-mahremiyet beklerler.
-kedilerinin kaba, sert ve şikayetçi oldukları durumlarda bile sizin ilgili, dikkatli ve ılımlı bir ruh halinde olmanızı beklerler.
-süpriz beklerler. keyif veren sürprizler !
Bunları Capital dergisinde müşteriyi mutlu etme sanatı diye bir kitabın özetinden aldım. Başarının bir reçetesi olması ne güzel şey değil mi ?
Sizce de bu reçete başarı getirmez mi ?
iyi işler olsun.
16 Eylül 2008 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder